Ο Παναθηναϊκός συνεχίζει να κάνει βήματα προόδου και να εξελίσσεται, αποτελώντας ένα από τα πιο ελκυστικά brand της Ευρώπης την τελευταία διετία και αυτό έρχεται να κορυφώσει και το νέο ΟΑΚΑ, το οποίο είναι πόλος έλξης για όλο τον κόσμο.
Το γεγονός αυτό έρχεται να επιβεβαιώσει η επικείμενη συμφωνία με την εταιρεία-κολοσσό Deutsche Telekom για την ονοματοδοσία του νέου και ανανεωμένου κλειστού των πράσινων.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα, οι πρωταθλητές Ευρώπης είχαν συζητήσεις με πολλά παγκόσμια brand, ωστόσο η πρόταση της γερμανικής εταιρείας τηλεπικοινωνιών ξεχώρισε και το μόνο που φαίνεται να απομένει πλέον είναι η οριστική συμφωνία και οι ανακοινώσεις. Μάλιστα, όπως αναφέρθηκε το όνομα του ΟΑΚΑ αναμένεται να γίνει «Telekom Arena» από το νέο έτος.
Η γερμανική εταιρεία δεν επενδύει πρώτη φορά στον αθλητισμό, καθώς το logo με το χαρακτηριστικό «Τ» υπάρχει και στη φανέλα της ποδοσφαιρικής Μπάγερν Μονάχου. Παράλληλα, στις ΗΠΑ (Λας Βέγκας) υπάρχει η T-Mobile Arena, που φιλοξενεί -κυρίως- αγώνες χόκεϊ, ενώ στη Γερμανία η έδρα της Βόννης ονομάζεται Telekom Dome.