Ώθηση στη συνδρομητική TV έδωσε η ευρωπαϊκή πορεία των ελληνικών ομάδων

Metrosport Team18 Μαΐου 2024

Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης παρουσίασε τα τελευταία 3 τρίμηνα η εγχώρια αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης, κάτι που αποδίδεται σε μεγάλο βαθμό στην εξαιρετική πορεία αρκετών ελληνικών ομάδων στις ευρωπαϊκές διοργανώσεις σε ποδόσφαιρο και μπάσκετ αλλά στον έντονο ανταγωνισμό που υπήρξε στη Super League με τις τέσσερις πιο δημοφιλείς ομάδες της χώρας να διεκδικούν τον τίτλο του πρωταθλητή κυριολεκτικά μέχρι την τελευταία στιγμή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι τόσο η Cosmote TV όσο και η Nova είδαν τον αριθμό των συνδέσεων τους να αυξάνεται κατά περίπου 40 χιλιάδες μέσα σε 9-12 μήνες. Αριθμός άκρως εντυπωσιακός αν αναλογισθεί κανείς ότι η αγορά της συνδρομητικής τηλεόρασης εκτιμάτο ότι είχε φθάσει στα όρια της και με την «πειρατεία» να κινείται σε ιδιαίτερα υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τα πρόσφατα δημοσιευμένα οικονομικά αποτελέσματα του ομίλου ΟΤΕ, στο τέλος Μαρτίου 2024 η Cosmote TV είχε 687.691 συνδρομητές, παρουσιάζοντας αύξηση 39.160 συνδέσεων σε σχέση με το τέλος του α’ τριμήνου του 2023. Η μεγαλύτερη αύξηση παρουσιάζεται στα τελευταία τρίμηνα καθώς στο γ’ τρίμηνο του 2023 (Ιούλιος – Σεπτέμβριος) πρόσθεσε 17 χιλιάδες νέους συνδρομητές, στο δ’ τρίμηνο άλλους 13 χιλιάδες και στο α’ τρίμηνο της τρέχουσας χρονιάς άλλους 9 χιλιάδες. Η αύξηση αυτή αποδίδεται στο ότι οι εκπρόσωποι μας στις ευρωπαϊκές ποδοσφαιρικές διοργανώσεις, τα τηλεοπτικά δικαιώματα των οποίων έχει η Cosmote TV, έφθασαν πολύ μακριά με τον Ολυμπιακό να φθάνει μέχρι τον τελικό το Europa Conference League και το ΠΑΟΚ μέχρι τα προημιτελικά της ίδιας διοργάνωσης.

Επιπλέον, βοήθησε και ο έντονος ανταγωνισμός στο ελληνικό πρωτάθλημα καθώς η Cosmote TV έχει τα δικαιώματα μετάδοσης των εντός έδρας αγώνων της ΑΕΚ, του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού.

Ακόμη μεγαλύτερο αριθμό νέων συνδέσεων κατέγραψε και η Nova, η οποία έκλεισε το 2023 με περισσότερες από 435 χιλιάδες συνδέσεις στην EON πλατφόρμα της. Στο τέλος του 2022 το αντίστοιχο νούμερο ήταν στις 382 χιλιάδες, οπότε μιλάμε για μία αύξηση της τάξεως των 43 χιλιάδων που μπορεί να είναι και μεγαλύτερη πλέον, δεδομένου ότι δεν έχουν γίνει γνωστά τα στοιχεία για το α’ τρίμηνο του 2024.

Στην περίπτωση της Nova, ένας από τους βασικούς λόγους της αύξησης ήταν η πορεία των ελληνικών ομάδων στη Euroleague, της οποίας έχει τα αποκλειστικά δικαιώματα τηλεοπτικής μετάδοσης όλων των αγώνων. Η ομάδα μπάσκετ του Παναθηναϊκού έκανε μία εντυπωσιακή χρονιά, καταλαμβάνοντας τη 2η θέση στην κανονική περίοδο και φθάνοντας μέχρι το φάιναλ φορ, κάνοντας τους φίλους του «τριφυλλιού» να αναζητούν τρόπους για να παρακολουθούν τους αγώνες της ομάδας. Στο φάιναλ φορ έφθασε και η ομάδα μπάσκετ του Ολυμπιακού, όπερ σημαίνει ότι το ενδιαφέρον για τη Euroleague ήταν τεράστιο για ένα πολύ μεγάλο κομμάτι του φίλαθλου κοινού της χώρας. Επιπλέον, η Nova έχει τα τηλεοπτικά δικαιώματα για τους αγώνες εντός έδρας του ΠΑΟΚ στη Super League με την ομάδα από τη Θεσσαλονίκη να βρίσκεται πολύ κοντά στην κατάκτηση του πρωταθλήματος.

Πάντως, τόσο η Cosmote TV όσο και η Nova έχουν τους τελευταίους μήνες ενισχύσει το περιεχόμενο τους πέραν του αθλητικού, δημιουργώντας επιπλέον λόγους για να αποκτήσει ένα νοικοκυριό σε μία από τις δύο ή και στις δύο πλατφόρμες.

Το καλό περιεχόμενο είναι άλλωστε και ο λόγος των υψηλών ρυθμών ανάπτυξης που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια και η Vodafone TV. Είναι χαρακτηριστικό ότι στο τέλος Μαρτίου ο αριθμός των συνδρομητών της Vodafone TV είχε ξεπεράσει τις 200 χιλιάδες με την αύξηση σε διάστημα 15 μηνών να είναι περίπου 40 χιλιάδες. Η αύξηση κατά 25% αποδίδεται στο κορυφαίο περιεχόμενο της πλατφόρμας λόγω των συνεργασιών με HBO και Warner αλλά και στο συνδυαστικό πακέτο με το Disney+, μίας εκ των κορυφαίων πλατφορμών streaming παγκοσμίως.

Πηγή: cnn.gr

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.