Πάνω από 27 δισ. ευρώ δαπανήθηκαν από το 2000 για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, ωστόσο, όπως έχουν καταγγείλει κατ’ επανάληψη οι εργαζόμενοι, υπάρχουν πολλές ελλείψεις. Ο ΟΣΕ όμως υποστήριζε ότι ήταν συκοφαντίες και απαντούσε με εξώδικα.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Open, για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου και των τρένων, μέσα σε 23 χρόνια ο ΟΣΕ πήρε δάνεια περίπου 15 δισ. ευρώ με εγγύηση του ελληνικού Δημοσίου. Συνολικά, από το 2000 ως το 2020 δαπανήθηκαν 27 δισ. ευρώ για τους ελληνικούς σιδηροδρόμους. Οι οικονομικές απώλειες για το ελληνικό Δημόσιο ανέρχονται σε 7,6 δισ. ευρώ.
Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ πωλήθηκε το 2017 έναντι 45 εκατομμυρίων ευρώ στην ιταλική Ferrovie, που σήμερα δραστηριοποιείται στην Ελλάδα μέσω της Hellenic Train. Αναλυτικότερα, 2 δισ. ευρώ δόθηκαν για διάφορες δαπάνες, 1 δισ. ευρώ δόθηκε για ζημίες λόγω απώλειας υλικών, ενώ τα δάνεια που έλαβε ο ΟΣΕ για συντήρηση και διαχείριση ήταν 14,6 δισ. ευρώ. Διαβάστε τη συνέχεια στο mynews.