Οδηγίες ΚΕΠΚΑ-Τα δικαιώματα στις καθυστερήσεις των κούριερ

Metrosport Team17 Δεκεμβρίου 2020

Το lockdown λόγω κορωνοϊού έχει οδηγήσει στην κατακόρυφη αύξηση των ηλεκτρονικών παραγγελιών με αποτέλεσμα να υπάρχουν καθυστερήσεις. Ωστόσο οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, όπως εξήγησε η Γενική Γραμματέας του ΚΕΠΚΑ, Ευαγγελία Κεκελέκη.

Μιλώντας στο κεντρικό δελτίο Ειδήσεων της ΕΡΤ3, η κ. Κεκελέκη έκανε λόγο για απαράδεκτη κατάσταση στις ταχυμεταφορές και υπογράμμισε πως, για κάθε ημέρα καθυστέρησης παράδοσης της παραγγελίας του, ο καταναλωτής δικαιούται αποζημίωση ύψους 6 ευρώ.

Υπήρχαν καθυστερήσεις και στο προηγούμενο lockdown

Όπως είπε χαρακτηριστικά για τις καθυστερήσεις, «εμείς στο ΚΕΠΚΑ δεν τις δικαιολογούμε καθόλου. Οι καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές είχαν παρουσιαστεί στο προηγούμενο lockdown από το Μάρτιο. Είχανε το χρόνο να διορθώσουνε τα πράγματα, να προσλάβουν προσωπικό , να κάνουν τις υποδομές τους καλύτερες. Αυτό που αντιμετωπίζουμε τώρα στο δεύτερο lockdown είναι απαράδεκτο».

Η κ. Κεκελέκη σημείωσε πως οι καταναλωτές έχουν δικαιώματα, ωστόσο, το πρόβλημα είναι πώς θα τα διεκδικήσουν υπογραμμίζοντας ότι τόσο κυβέρνηση όσο και η εθνική επιτροπή τηλεπικοινωνιών και ταχυδρομείων δεν κάνουν τίποτα για να εφαρμοστούν στην πράξη τα δικαιώματα των καταναλωτών. «Υπάρχει μία οδηγία προς τους καταναλωτές από την ΕΕΤΤ η οποία λέει ξεκάθαρα πως κάθε ημέρα καθυστέρησης δικαιούται ο καταναλωτής έξι ευρώ αποζημίωση» δήλωσε.

Πηγή: in.gr

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.