Σε σεμινάριο που διοργανώνει η «Data Talks CDP», μία κορυφαία πλατφόρμα σε θέματα εξυπηρέτησης φιλάθλων, συμμετέχει ο ΠΑΟΚ μέσω του επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ, Βαγγέλη Χρυσοχόου.
Ο ίδιος στην ομιλία του αναφέρθηκε στις κινήσεις που κάνει ο Δικέφαλος για την παροχή υπηρεσιών στους φιλάθλους και την καλύτερη εξυπηρέτησή τους, την εύρεση νέων εσόδων μέσω τεχνολογίας και μέσω υπηρεσιών προς τους φιλάθλους.
Σε αυτό συνέδριο συμμετέχουν πολλές ομάδες και, μάλιστα, μεταξύ των ομιλητών βρίσκονται σύλλογοι όπως η Λίβερπουλ, η Ίντερ και η Βαλένθια.
Στην μία από τις δύο φωτογραφίες, είναι μαζί με το διευθύνοντα σύμβουλο της «Data Talks CDP», Στέφαν Λέιβεν, με το σεμινάριο να διεξάγεται στο Λονδίνο.
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.