Μπαρτσελόνα - Spotify: Επαφές για το όνομα του «Καμπ Νόου»

Metrosport Team28 Ιανουαρίου 2022

Οι διοικούντες της Μπαρτσελόνα έχουν ξεκινήσει επαφές με έναν από τους κολοσσούς στο χώρο της μουσικής και του streaming, το Spotify, με σκοπό να γίνει ο επίσημος χορηγός τόσο στη φανέλα της ομάδας, όσο και στο «Καμπ Νόου».

Σύμφωνα με τη Mundo Deportivo, η σουηδική εταιρεία με επικεφαλής τον Ντάνιελ Εκ βρίσκεται σε συζητήσεις με τους ανθρώπους των «μπλαουγκράνα» ώστε το Spotify να γίνει ο βασικός χορηγός των Καταλανών.

Ο βασικός σπόνσορας της Μπαρτσελόνα αυτή τη στιγμή είναι η Rakuten, με την συμφωνία να λήγει το προσεχές καλοκαίρι, στις 30 Ιουνίου. Με αποτέλεσμα η πασίγνωστη εταιρία στο χώρο της μουσικής να προσπαθεί να πείσει τους Ισπανούς, ενώ τα καταλανικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο Ντάνιελ Εκ προτίθεται να πληρώσει και για τα δικαιώματα του ονόματος του γηπέδου.

Σε περίπτωση που επιτευχθεί η συμφωνία το «Καμπ Νόου» θα μετονομαστεί σε «Καμο Νόου Spotify».

Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.

Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.