Οι διοικούντες της Μπαρτσελόνα έχουν ξεκινήσει επαφές με έναν από τους κολοσσούς στο χώρο της μουσικής και του streaming, το Spotify, με σκοπό να γίνει ο επίσημος χορηγός τόσο στη φανέλα της ομάδας, όσο και στο «Καμπ Νόου».
Σύμφωνα με τη Mundo Deportivo, η σουηδική εταιρεία με επικεφαλής τον Ντάνιελ Εκ βρίσκεται σε συζητήσεις με τους ανθρώπους των «μπλαουγκράνα» ώστε το Spotify να γίνει ο βασικός χορηγός των Καταλανών.
Ο βασικός σπόνσορας της Μπαρτσελόνα αυτή τη στιγμή είναι η Rakuten, με την συμφωνία να λήγει το προσεχές καλοκαίρι, στις 30 Ιουνίου. Με αποτέλεσμα η πασίγνωστη εταιρία στο χώρο της μουσικής να προσπαθεί να πείσει τους Ισπανούς, ενώ τα καταλανικά δημοσιεύματα αναφέρουν πως ο Ντάνιελ Εκ προτίθεται να πληρώσει και για τα δικαιώματα του ονόματος του γηπέδου.
Σε περίπτωση που επιτευχθεί η συμφωνία το «Καμπ Νόου» θα μετονομαστεί σε «Καμο Νόου Spotify».