Ο ΠΑΟΚ μπήκε με το αριστερό στα πλέι οφ και η ήττα από τον Αρη ήταν αποτέλεσμα μιας μέτριας μέρας αρκετών ποδοσφαιριστών αλλά και μιας πολύ κακιάς μέρας που βρέθηκε ο Ραζβάν Λουτσέσκου. Γιατί όταν αντιλαμβάνεσαι πως κάποιοι παίκτες δεν μπορούν, τους αλλάζεις στο ημίχρονο και όχι ως συνήθως κάπου στο 60' της αναμέτρησης.
Ο ΠΑΟΚ είχε μια κατοχή μπάλας ανούσια αφού δεν είχε χαφ να κουβαλήσει τη μπάλα. Ο Μάρκος Αντόνιο δεν μπορεί να υπηρετήσει αυτή την θέση, ο ΠΑΟΚ έπαιζε με δέκα παίκτες στο πρώτο ημίχρονο και δεν μπορείς να περιμένεις από τους δυο στόπερ σου να κουβαλούν τη μπάλα και να κάνουν παιχνίδι. Στη φάση του γκολ, ήρθε το πρώτο λάθος από τον Κεντζιόρα, ο Μορόν τιμώρησε την ανύπαρκτη άμυνα του Μάρκος Αντόνιο και έκανε αυτό που έχει μάθει να κάνει ένας κανονικός φορ, δηλαδή να σκοράρει. Αλλος ένας αντίπαλος που βρίσκει δίχτυα απέναντι στον ΠΑΟΚ με τον φορ του.
Παραδόξως, ο Μάντζιος ήταν αυτός που είχε την πολυτέλεια να κάνει αλλαγή με την έναρξη του δευτέρου μέρους βγάζοντας τον Μορόν και βάζοντας τον Ανσαριφάρντ. Ο Λουτσέσκου θεώρησε πως δεν πρέπει να μπει από την αρχή του δευτέρου μέρους ο Κωνσταντέλιας, δεν έπρεπε να μπει ο Σβαμπ, δεν έπρεπε να μπει ο Τζίμας. Μια μεγάλη ευκαιρία, μια σπουδαία απόκρουση από τον Κουέστα δεν είδαμε στο ματς. Σε ένα ματς που ο ΠΑΟΚ ήθελε να υπερασπιστεί την πρωτιά, έπαιζε απέναντι σε μια ομάδα που έχει ως στόχο να κερδίσει τον τελικό στο Κύπελλο και όμως φάνηκε πιο φρέσκια.
Ο Λουτσέσκου είναι προφανές πως έχει ως προτεραιότητα να δώσει ευκαιρίες σε παίκτες ώστε να αποδείξουν πως μπορούν να σταθούν, αυτό δεν γίνεται και αυτό λειτουργεί εις βάρος του ΠΑΟΚ. Θυμίζω πως δυο φορές τη φετινή σεζόν έχει κάνει αλλαγή στο 45'. Η μια αφορά τον Τζίμα και η άλλη τον Μιχαηλίδη. Η εμμονή του χθες να μην παραδεχθεί τα λάθη (όπως εξελίχθηκαν κατά τη διάρκεια του πρώτου μέρους) και να μην αλλάξει τα πράγματα, πρέπει να αναδειχθεί. Ο ΠΑΟΚ έχει μπροστά του τον αγώνα με την Ντιναμό και μετά να παίξει στις 31 Μαρτίου στη Λεωφόρο. Οπου όχι μόνο πάει πλέον όχι ως πρωτοπόρος αλλά και ως ομάδα που αγωνιστικά έχει πολλά θέματα.