Κορωνοϊός: Νεκρός 43χρονος οδηγός ΟΑΣΘ– Έχει νοσήσει το 10% του προσωπικού!

Metrosport Team19 Απριλίου 2021

Θλίψη αλλά και οργή προκάλεσε ακόμη ένας, ο έβδομος σε διάστημα λίγων μηνών, θάνατος εργαζομένου του ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη από επιπλοκές του κορωνοϊού, τη Δημοκρατική Αγωνιστική Συνεργασία σε ανακοίνωσή της να υπογραμμίζει πως από τον χειμώνα έχουν επιβεβαιωθεί πάνω από 200 κρούσματα σε σύνολο 2000 εργαζομένων, ποσοστό δηλαδή τουλάχιστον 10%!

Η τραγική είδηση του θανάτου του 43χρονου οδηγού του ΟΑΣΘ, πατέρα τριών παιδιών, από επιπλοκές του κορωνοϊού μετά από 15 ημέρες νοσηλείας σε ΜΕΘ νοσοκομείου της Θεσσαλονίκης, πέραν της θλίψης, οδήγησε στην ανακοίνωση της Δημοκρατικής Αγωνιστικής Συνεργασίας που αναφέρει:

«Ένας ακόμα συνάδελφος μας οδηγός 43 ετών προστέθηκε στον μακάβριο κατάλογο των νεκρών της πανδημίας που ανακοινώνεται καθημερινά από την κυβέρνηση.

Λίγες μέρες πριν είχαμε την απώλεια ενός άλλου συναδέλφου οδηγού 58 ετών.

Μέσα σε ένα διάστημα ενός μηνός χάσαμε 4 συναδέλφους και δεν γνωρίζουμε που θα σταματήσει αυτός ο εφιάλτης που ζούμε!

Από τον χειμώνα και μέχρι σήμερα (δηλ. σε 6-7 μήνες) μετράμε 7 συναδέλφους νεκρούς ενώ τα επιβεβαιωμένα κρούσματα έχουν ξεπεράσει τα 200 !

Αυτό σημαίνει ότι στους 2.000 περίπου εργαζόμενους του ΟΑΣΘ έχει νοσήσει τουλάχιστον το 10%!

Εκφράζουμε την οργή και την αγανάκτηση μας για τον θάνατο των συναδέλφων μας.

Επιβεβαιώνεται αυτό που εδώ και έναν χρόνο φωνάζουν οι εργαζόμενοι και τα εργατικά σωματεία ότι τα ΜΜΜ αποτελούν μια σημαντική εστία υπερμεταδοσης του ιού με την εγκληματική ευθύνη της κυβέρνησης που κλείνει τα αυτιά στα δίκαια αιτήματα για μέτρα ενίσχυσης των συγκοινωνιών για να εξασφαλιστούν όλα τα απαραίτητα μέτρα προστασίας της υγείας.

Οι φιέστες με τα ακατάλληλα leasing λεωφορεία των ιδιωτών δεν λύνουν το πρόβλημα.

Ανάταξη του στόλου χρειάζεται (ανταλλακτικά, αναλώσιμα, προσλήψεις προσωπικού)

Όπως έδειξε και η πανδημία, μόνο οι δημόσιες δομές υγείας -αυτές που προσπαθούν χρόνια να διαλύσουν οι κυβερνήσεις για να στείλουν πελάτες στους ιδιώτες κλινηκάρχες- είναι αυτές που καλούνται στο τέλος να σηκώσουν όλο το βάρος.

Το υποκριτικό και δήθεν ενδιαφέρον της κυβέρνησης για τα προβλήματα των εργαζομένων και του λαού φαίνεται και από αυτά που κάνει στους χώρους εργασίας.

Η πρόσφατη μείωση των μισθών και η κατάργηση των ρεπό των εργαζομένων του ΟΑΣΘ από τη διοίκηση του μαζί με την κατάργηση του 8ωρου και τη θεσμοθέτηση της 10ωρης δουλειάς που «διαφημίζει» στα τηλεοπτικά πάνελ ο Υπουργός Εργασίας δείχνουν ποιο είναι το πραγματικό πρόσωπο της κυβέρνησης.

Kαλούμε όλους τους συναδέλφους και όλους τους εργαζόμενους να αντιδράσουμε μαζικά και μαχητικά ενάντια στην κυβέρνηση και τη διοίκηση του ΟΑΣΘ που συνεχίζουν την απαξίωση της συγκοινωνίας και της ζωής μας.

Να οργανώσουμε την απεργιακή μας απάντηση την Πέμπτη 6 Μάη τιμώντας τους νεκρούς της τάξης μας και απαντώντας αγωνιστικά στο αντεργατικό νομοσχέδιο-έκτρωμα της κυβέρνησης που φέρνει τις ανατροπές του αιώνα.

Πάρτε τώρα μέτρα προστασίας της υγείας και της ασφάλειας του λαού:

• Επίταξη ιδιωτικών μέσων μεταφοράς (ΚΤΕΛ-Τουριστικά) για όσος διαρκεί η πανδημία

• Να προχωρήσει άμεσα ο μαζικός εμβολιασμός όλων των εργαζόμενων και ιδιαίτερα

των οδηγών, ελεγκτών κομίστρου, σταθμαρχών, εποπτών, πωλητές καρτών και γενικά όσοι

εργαζόμενοι έρχονται καθημερινά σε επαφή με εκατοντάδες επιβάτες σε κάθε βάρδια.

• Καθημερινός έλεγχος της διασποράς με τεστ σε κεντρικούς

σταθμούς και αφετηρίες σε επιβάτες.

• Καθημερινή υποχρεωτική θερμομέτρηση κατά την ανάληψη εργασίας.

• Μαζικά και επαναλαμβανόμενα τεστ σε όλους τους εργαζόμενους στον οργανισμό

για τον περιορισμό της διασποράς του ιού και την ασφάλεια επιβατών και εργαζομένων.

• Περιορισμός της μετακίνησης των εργαζομένων και ειδικά των οδηγών σε διαφορετικές

λεωφορειακές γραμμές ώστε αν υπάρξουν νέα κρούσματα να είναι ελεγχόμενα

και να γίνεται ευκολότερα η ιχνηλάτηση.

• Απολύμανση των οχημάτων με σύστημα νέφωσης σε κάθε βάρδια».

Πηγή: Thestival.gr

Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.