Στο Metropolis 95.5 και στην εκπομπή «Στην Σέντρα» φιλοξενήθηκε η δημοσιογράφος Άννη Καρολίδου, η οποία αναφέρθηκε στην επένδυση του Ιβάν Σαββίδη στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, αλλά και τα επόμενα πλάνα του με το «μπάσιμο» στα λιμάνια της Καβάλας, της Αλεξανδρούπολης αλλά και της Ηγουμενίτσας.
Αναλυτικότερα...
Για το αν ο Ιβάν Σαββίδης ελέγχει εξ ολοκλήρου το λιμάνι της Θεσσαλονίκης: «Ο όμιλος του Ιβάν Σαββίδη, θα έχει πια το μεγαλύτερο μερίδιο μετοχών στον ΟΛΘ, βέβαια η εταιρεία δεν ελέγχεται στο 100% από τον ίδιο. Θα ελέγχει το μεγαλύτερο ποσοστό, όταν γίνει η μεταβίβαση του μεριδίου των Γερμανών, από το 67% της ΟΛΘ ΑΕ, που πριν από τρια χρόνια πήραν οι ιδιώτες επενδυτές.
Έχει ενισχύσει σημαντικά την θέση του και θα είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος του λιμανιού της πόλης».
Όμως «κυρίαρχος δεν μπορεί να είναι διότι ο ΟΛΘ είναι στο στο χρηματιστήριο. Εκεί, διαπραγματεύεται ένα 25% που ανήκει σε μικρομετόχους, ένα 7% έχει το ελληνικό δημόσιο και υπάρχουν και οι Γάλλοι, οι οποίοι μαζι με τον Σαββίδη και τους Γερμανούς είχαν πάρει το 67% της ΕΤαιρείας. Όταν γίνει η μεταβίβαση του ποσοστού του Γερμανικού fund, ο Ιβάν, θα είναι ο μεγαλύτερος μέτοχος.
O OΛΘ, «κατέβηκε» για τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και της Ηγουμενίτσας. Στα δύο πρώτα, πέρασε στην β' φάση του διαγωνισμού και από ότι γνωρίζουμε στα μέσα Απριλίου θα ανακοινωθεί και ποιοι περνάνε στην δεύτερη φάση για το λιμάνι της Ηγουμενίτσας».
«Ο Ιβάν, έχει μπει μόνος του για τα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης.
Να θυμίσουμε πως υπάρχει ισχυρό ενδιαφέρον για την Αλεξανδρούπολη από Αμερικανικό «fund». Υπάρχουν και συμμετοχές από μεγάλες Ελληνικές επιχειρήσεις. Ο ανταγωνισμός είναι μεγάλος, όμως είναι σημαντικό ότι περνάει στην β΄φάση. Με τους Αμερικανούς, έχει και πολιτική έκταση το θέμα. Έχουν δυναμική, δεν κατεβαίνουν μόνοι τους, είναι μαζί με μια βέλγικη εταιρία που ειδικεύεται στις αναπτύξεις των λιμανιών».
Τέλος, στην ερώτηση για το ποσό της επένδυσης του Ιβάν Σαββίδη: «Το λιμάνι της Θεσσαλονίκης, είναι μια συμφωνία συνολικής αξίας σχεδόν 1.2 δις. ευρώ. Το 67% που πούλησε το Δημόσιο αγοράστηκε για 232 εκατ.
Στην Ηγουμενίτσα, είναι 9 υποψήφιοι, μεταξύ των οποίων δύο μεγάλες ακτοπολοϊκές. Τα λιμάνια της Αλεξανδρούπολης και της Καβάλας δεν είναι ανεπτυγμένα και δεν έχουν σημαντικά έσοδα, όποιος μπει θα πρέπει να επενδύσει σε εξοπλισμούς».
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο Facebook
«Ο Ιβάν, έχει μπει μόνος του για τα λιμάνια της Καβάλας και της Αλεξανδρούπολης»
Metrosport Team31 Μαρτίου 2021
ΜΟΙΡΑΣΟΥ ΤΟ
Προτείνουμε
-
Σταϊκούρας-Πότε θα είναι έτοιμο το Flyover: «Οι καθυστερήσεις κοστίζουν» 22 Νοεμβρίου 2024
-
Ολυμπιακός: Στην transfer list ο Γιάρεμτσουκ 22 Νοεμβρίου 2024
-
Μυθικός Κριστιάνο Ρονάλντο: Έφτασε τα 770 γκολ σε συλλογικό επίπεδο 22 Νοεμβρίου 2024
-
Το υπέροχο γκολ του Τζίμα με τη Νυρεμβέργη (vid) 22 Νοεμβρίου 2024
-
Βόλεϊ γυναικών: Τέλος ο Θανάσης Ιωακειμίδης από τον Άρη 22 Νοεμβρίου 2024
-
Ο Τζίμας επέστρεψε στα γκολ αλλά δεν ήταν αρκετό για τη Νυρεμβέργη 22 Νοεμβρίου 2024
-
ΕΠΣΜ: Αποτελέσματα στο πρωτάθλημα παλαιμάχων 22 Νοεμβρίου 2024