Σάλο φαίνεται πως έχει προκαλέσει στην Ιταλία μια διαφήμιση που δείχνει καλόγριες να τρώνε πατατάκια για Θεία Κοινωνία.
Η διαφήμιση της Amica Chips, διάρκειας 30 δευτερολέπτων, που θεωρείται μια από τις διασημότερες μάρκες της χώρας, λαμβάνει χώρα σε ένα μοναστήρι και ανοίγει με μοναχές που ετοιμάζονται να λάβουν τη Θεία Κοινωνία.
Όταν η προϊσταμένη μητέρα τους συνειδητοποιεί ότι η σκηνή είναι άδεια και έτσι τη γεμίζει με πατατάκια, την ώρα που το Ave Maria παίζει στο βάθος, οι μοναχές αρχίζουν να ετοιμάζονται για τη Θεία Ευχαριστία από τον ιερέα.
Τότε, ανοίγει τα μάτια της και ακούγεται ένας ήχος από πατατάκια.
Μετά τον σάλο που προκλήθηκε, η Lorenzo Marini Group, η εταιρεία που δημιούργησε το διαφημιστικό, είπε ότι η καμπάνια στόχευε σε μια νεότερη αγορά και «με μια έντονη βρετανική ειρωνεία» και σκοπό είχε να «εκφράσει την ακαταμάχητη τραγανότητα των Amica Chips» με σκόπιμα υπερβολικό και προκλητικό τρόπο.
Όμως, η στρατηγική δεν πήγε καλά, με την Aiart, μια ένωση Καθολικών τηλεθεατών να ζητά την «άμεση αναστολή της διαφήμισης».