Η ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Aristotle Racing Team, κατασκεύασε φέτος το 8ο της μονοθέσιο, ART24, με το οποίο συμμετείχε στον διεθνή διαγωνισμό Formula Student, που έλαβε χώρα στην Τσεχία. Με το βλέμμα στο βάθρο, η ομάδα ετοίμασε όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό για τους διαγωνισμό της Τσεχίας (αλλά και της Κροατίας που θα συμμετάσχει στις 20-25 Αυγούστου) και ξεκίνησε οδικώς την πορεία της προς την πίστα Autodrom Most, στην πόλη most της Τσεχίας.
Με την άφιξή της, το πρωί της Δευτέρας 05/08, έστησε τα καταλύματά των μελών στο campsite της πίστας, ολοκληρώθηκε η προετοιμασία των στατικών της αγωνισμάτων (Business Plan Presentation - παρουσίαση επιχειρηματικού πλάνου, Cost and Manufacturing - διεργασίες κατασκευής και κοστολόγηση, Engineering Design - ανάλυση μελέτης και σχεδίασης) και φρόντισε να γίνουν οι τελευταίες διορθώσεις στο μονοθέσιο ώστε να είναι έτοιμο για τη διαδικασία του scrutineering.
Την Τρίτη, η ημέρα ξεκίνησε με το στήσιμο του pit της ομάδας στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο του διαγωνισμού και την μεταφορά του ART24 σε αυτό. Αμέσως ξεκίνησε η διαδικασία του Mechanical Inspection (πρώτο μέρος του Scrutineering κατά το οποίο ελέγχεται εξονυχιστικά το μονοθέσιο για το κατά πόσο πληροί τις προδιαγραφές που θέτει ο θεσμός του Formula Student) όπου παρότι η ομάδα ήταν έτοιμη, βρέθηκαν μερικές παρατυπίες από τους κριτές που της στέρησαν την πρόκριση με την πρώτη προσπάθεια στο επόμενο μέρος του scrutineering. Τα μέλη κατάφεραν ωστόσο να τις επιλύσουν σύντομα και η δεύτερή προσπάθεια, το απόγευμα, στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία.
Το αποτέλεσμα της ζύγισης του μονοθέσιου έδειξε ότι μειώθηκαν 11,0kg από το προηγούμενο μονοθέσιο (ART22) αφού το ART24 ζυγίστηκε 210,5kg. Παράλληλα συμμετείχε στο πρώτο της στατικό αγώνισμα, το Business Plan Presentation, όπου δυστυχώς δεν κατάφερε να προκριθεί στον τελικό του αγωνίσματος, ωστόσο έλαβε πολύ θετικό feedback το οποίο θα αξιοποιήσει ώστε να έχει καλύτερο αποτέλεσμα στον επερχόμενο διαγωνισμό της Κροατίας.
Η Τετάρτη, τρίτη ημέρα στο διαγωνισμό, ξεκίνησε με τα υπόλοιπα μέρη του Scrutineering. Αρχικά το ART24 πέρασε εύκολα το Tilt Test (έλεγχος για δικές του μονοθεσίου με κλήση 60° μοιρών) και προκρίθηκε στο Noise Test (έλεγχος ήχου της εξάτμισης) όπου η πρώτη μέτρηση έδειξε decibel πάνω από τα επιτρεπόμενα. Με τη προσθήκη ενός μικρού αυτοσχέδιου σιγαστήρα η νέα μέτρηση ήταν εντός ορίων και έτσι το μονοθέσιο προκρίθηκε στο τέταρτο και τελευταίο μέρος του Scrutineering, το Brake Test (έλεγχος ορθής λειτουργίας του συστήματος πέδησης).
Εκεί η ομάδα τα κατάφερε σύντομα και χωρίς προβλήματα και έτσι το ART24 ολοκλήρωσε σε χρόνο, σχεδόν ρεκόρ, το πρώτο του Scrutineering και ήταν πλέον έτοιμο να δείξει τις ικανότητες του στην άσφαλτο. Η ημέρα συνεχίστηκε στο practice area (χώρος δοκιμών) της πίστας με πολύ testing σε όλα τα δυναμικά αγωνίσματα που ακολουθούν, ώστε να συνηθίσουν οι οδηγοί και να γίνει το τελικό στήσιμο του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η ομάδα συμμετείχε και στο δεύτερο στατικό αγώνισμα, Cost and Manufacturing, όπου έλαβε την πρόκριση στον τελικό.
Η Πέμπτη, τέταρτη ημέρα του διαγωνισμού, ήταν ίσως η πιο ιδιαίτερη με τα καιρικά φαινόμενα της περιοχής να παίζουν ρόλο στη ροή των αγωνισμάτων. Η ομάδα είχε σκοπό να συμμετάσχει και στα δύο δυναμικά αγωνίσματα της ημέρας, Skidpad (πρόσφυση) και Acceleration (επιτάχυνση), αλλά η δυνατή βροχή δεν επέτρεψε κάτι τέτοιο.
Προς το τέλος της ημέρας και με τη βροχή να έχει σταματήσει, πήρε το ρίσκο να τρέξει στο Acceleration λόγω του κινδύνου να μην προλάβει να αγωνιστεί στα δύο αυτά αγωνίσματα και στο AutoX (γρήγορος γύρος) την επόμενη μέρα. Ωστόσο, με την πίστα να μην έχει ακόμα στεγνώσει ο χρόνος που σημείωσε (00:04,98) δεν ήταν καθόλου ικανοποιητικός και έτσι άφησε τις άλλες 3 προσπάθειες στο Acceleration για την πέμπτη ημέρα.
Η αδυναμία να τρέξει το αμάξι ευνόησε τα μέλη στην προετοιμασία για τους τελικούς των στατικών αγωνισμάτων, αφού μετά από μια πολύ καλή συμμετοχή στο Engineering Design, ενημερώθηκαν πως είναι στον τελικό και αυτού του αγωνίσματος. Στους τελικούς Cost and Manufacturing και Engineering Design η ομάδα κυνήγησε θέσεις στο βάθρο αλλά δυστυχώς, με πολύ μικρή διαφορά πόντων, έλαβε την 4η θέση και στα δύο αγωνίσματα.
Η Παρασκευή, προτελευταία μέρα του διαγωνισμού, ήταν η μέρα των δυναμικών αγωνισμάτων. Με χαμηλές θερμοκρασίες αλλά καθαρό ουρανό τίποτα δεν εμπόδισε το ART24 και τους οδηγούς της Aristotle Racing Team να σαρώσουν και τις τρεις πίστες. Σημειώνοντας και στα τρία αγωνίσματα καλύτερο χρόνο στην τελευταία προσπάθεια η ομάδα κατέκτησε τη 4η θέση στο Acceleration με χρόνο 00:04,50, τη 2η θέση στο Skidpad με χρόνο 00:05,26 και τη 2η θέση στο AutoX με χρόνο 01:13,52.
Το Σάββατο συμμετείχε στο τελευταίο και σημαντικότερο αγώνα, το Endurance (αντοχή). Με τον τελικό έλεγχο του ART24 η ομάδα φρόντισε ώστε να μην υπάρξει κάποιο πρόβλημα κατά τα επόμενα 22km και μπήκε στην πίστα.
Το μονοθέσιο βρισκόταν σε εξαιρετική κατάσταση, οι οδηγοί δεν απογοήτευσαν στιγμή και με χρόνο 27:35,30 (Μ.Ο. γύρου 01:15,24) η ομάδα κατέκτησε και στο Endurance τη 2η θέση. Όσον αφορά τη συνολική κατάταξη η Aristotle Racing Team με το ART24 κατέκτησε τη 2η θέση στον FS Czech με βαθμολογία ρεκόρ για την ιστορία της ομάδας, 836,58/1000 βαθμούς! Αξίζει επιπλέον να σημειωθεί πως το βάθρο στην Τσεχία "βάφτηκε" στα γαλανόλευκα αφού την τρίτη θέση κατέκτησε η ομάδα του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, Centaurus Racing Team.