Ο παγκόσμιος πρωταθλητής πήρε τη νίκη και στην Σουζούκα και κατέκτησε και μαθηματικά τον 2ο τίτλο του, υπό αντίξοες συνθήκες. Μάλιστα , οι ισχυρές βροοπτώσεις στην Σουζούκα έβαλαν πολύ δύσκολα στον οργανισμό Formula 1, καθώς μετά την εκκίνηση το Αυτοκίνητο Ασφαλείας βγήκε στην πίστα αρχικά, εν συνεχεία η κόκκινη σημαία και άπαντες κατέληξαν στα πιτ.
Μετά την rolling start και με το Safety Car να φεύγει έπειτα από δύο γύρους, ο πρωτοπόρος Φερστάπεν έφυγε μπροστά και άνοιγε διαρκώς τη διαφορά από τον δεύτερο Λεκλέρκ, μέχρις ότου να μπουν όλοι οι πιλότοι για να βάλουν τα ενδιάμεσα ελαστικά, αφού η πίστα δεν «σήκωνε» πλέον βρόχινα.
Από εκείνο το σημείο και μετά ο Ολλανδός πραγματικά απογειώθηκε, μιας και η Ρεντ Μπουλ του σάρωσε στην πίστα, την στιγμή που ο πιλότος της Φεράρι αντιμετώπιζε πασιφανές πρόβλημα με την φθορά των δικών του ελαστικών.
Ο Μαξ πανηγύρισε πανεύκολα τη 12η φετινή του νίκη στο grand prix της Ιαπωνίας, περιμένοντας να δει τι θα γίνει με τους Λεκλέρκ-Πέρεζ που έδιναν μυθική μάχη πίσω του.
Ο Τσέκο πίεζε τον Μονεγάσκο στα όριά του, όμως ο πιλότος της Φεράρι ήταν αψεγάδιαστος μέχρι την τελευταία στροφή. Εκεί έκοψε ευθεία το «εσάκι», με αποτέλεσμα να τιμωρηθεί μετά τον αγώνα με ποινή 5 δευτερολέπτων, κάτι που έφερε στη 2η θέση τον Πέρεζ κι έριξε 3ο τον Λεκλέρκ.Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news.