Στον τελικό της Eurovision προκρίθηκε η Ελλάδα με την Στεφανία Λυμπερακάκη. Το τραγούδι «Last Dance» με την σκηνοθετική υπογραφή του Φωκά Ευαγγελινού εξασφάλισε μία θέση στον τελικό του Σαββάτου όπου θα συμμετάσχει και η Κύπρος.
Η ελληνική συμμετοχή στον ημιτελικό της Πέμπτης κατάφερε να συγκεντρώσει μεγάλο ενδιαφέρον των χρηστών του twitter. Οι αναφορές ξεπέρασαν τις 12 χιλιάδες στο σχετικό hashtag δίνοντας μία πρόγευση για το τι θα ακολουθήσει το Σάββατο.
Τι τηλεθέαση έκανε όμως ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision;
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της Nielsen ο δεύτερος ημιτελικός της Eurovision σημείωσε 16,4% στο γενικό σύνολο και βρέθηκε στην τρίτη θέση των προτιμήσεων των τηλεθεατών. Στο δυναμικό κοινό το ποσοστό τηλεθέασης ήταν στο 18,3%.
Αξίζει να αναφέρουμε ότι ο ανταγωνισμός είναι σημαντικός στη συγκεκριμένη ζώνη. Οι «Άγριες Μέλισσες» βρέθηκαν στην πρώτη θέση στο γενικό σύνολο με 29,4% τηλεθέαση. Την ίδια στιγμή το «MasterChef» έφτασε στο 24,6% στο γενικό σύνολο.
Το ριάλιτι μαγειρικής του Star σημείωσε 30% τηλεθέαση στο δυναμικό κοινό. Άφησε στη δεύτερη θέση τη σειρά εποχής του ΑΝΤ1 με 25,1%