Στο Metropolis 95.5 και την εκπομπή «Στη Σέντρα» φιλοξενήθηκε ο Δήμαρχος Θεσσαλονίκης, Κωνσταντίνος Ζέρβας και αναφέρθηκε στη συνάντηση που είχε την Τρίτη (26/5) με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, στην οποία τέθηκαν επί τάπητος τόσο το πρότζεκτ της κατασκευής του νέου γηπέδου του ΠΑΟΚ αλλά και το θέμα της απαγόρευσης μεταγραφών που έχει επιβληθεί στον Άρη από τη FIFA.
Αναλυτικά όσα είπε:
Για το γήπεδο του ΠΑΟΚ: «Το θέμα του γηπέδου του ΠΑΟΚ το έθεσε πρώτος ο Κυριάκος Μητσοτάκης. Στην πρώτη μας συνάντηση λίγο μετά την εκλογή μου του το είχα θέσει, είχε ενδιαφερθεί και τώρα ασχολείται και το επιβλέπει. Προχωρά το θέμα. Από πλευράς Δήμου, κυβέρνησης και ΠΑΟΚ είμαστε εντός του χρονοδιαγράμματος. Δεν υπάρχει κανείς που να μην κάνει ό,τι μπορεί από την πλευρά του για να επιταχύνει το πρότζεκτ».
Για τον Άρη: «Είναι προχωρημένο το θέμα. Ήδη έφυγε η επιστολή της κυβέρνησης προς τη FIFA ώστε να ενισχύσει και η πλευρά της κυβέρνησης τη θέση του Άρη. Προηγήθηκε η τηλεδιάσκεψη Καρυπίδη, Αρβανίτη με τον Γεραπετρίτη και ό,τι ήταν να γίνει από την πλευρά της κυβέρνησης μετά από αυτή τη συνάντηση έγινε».
Για τον Ηρακλή: «Του έθεσα και το θέμα του Ηρακλή και ανέλαβα να συντάξω ένα μέμο. Μίλησα και με τους ανθρώπους του Ηρακλή, είδαμε πώς μπορεί να επιλυθεί αυτό το θέμα με τον ΓΣ που είναι σε δυσμενή θέση. Με λυπεί αυτή η κατάσταση και θέλουμε να βοηθήσουμε ώστε να μπει ο Ηρακλής σε μια λογική εξυγίανσης. Ο κ. Μητσοτάκης γνώριζε τη δυσκολία που υπάρχει, με χαρά είπε πως θα δεχθεί την εισήγηση του Δήμου. Υπάρχει καλή επαφή και επικοινωνία με την κυβέρνηση. Όποιο αίτημα είναι λογικό και μεταφέρεται σε στέρεη βάση για όλες τις ομάδες θα προχωρήσει. Πρέπει να μπει ο αθλητισμός και οι ομάδες μας σε ήρεμα νερά. Να προχωρήσουμε πάνω στη λογική ώστε να λυθούν τα προβλήματα που υπάρχουν και να προχωρήσουν οι ομάδες σε μια βάση εξυγίανσης».
Για το Μετρό: «Τα πράγματα προχωρούν. Υπάρχει μια δρομολογημένη λύση, υπάρχει η προοπτική και η δέσμευση της κυβέρνησης για ολοκλήρωση του Μετρό τον Απρίλιο του 2023. Τα πολλά προβλήματα είναι πίσω μας. Υπάρχει το θέμα της Βενιζέλου και πιστεύω πως η λύση που δόθηκε ήταν η μοναδική που μπορούσε να δοθεί. Να μην έχουμε πισωγυρίσματα, να μην κολλήσουμε σε ιδεοληψίες και περίεργες ευαισθησίες. Προφανώς θα έχουμε και αρχαία, και Μετρό και μια πόλη σύγχρονη. Όλοι, πλην Λακεδαιμονίων, είμαστε ενωμένοι σε αυτόν τον στόχο. Το 2023 είναι το τέλος της θητείας της δημοτικής αρχής και της κυβέρνησης. Πεδίο δόξης λαμπρόν, λοιπόν, να ασκήσουμε όλη μας την πίεση ώστε μέσα σε αυτά τα χρόνια επιτέλους να αποκτήσουμε και μετρό».
Για τον ΟΑΣΘ: «Χθες συμπληρώθηκε ένας χρόνος από τις περσινές δημοτικές εκλογές. Έλεγα τότε ότι πρώτο θέμα στην ατζέντα μου ήταν ο ΟΑΣΘ. Είπα ότι θα είμαι στο δ.σ. του ΟΑΣΘ, ενώ μέχρι πρότινος ο εκπρόσωπος του Δήμου πήγαινε στα συμβούλια, έλεγε ένα “γεια” και έφευγε. Πιστεύω ότι ως τον Σεπτέμβριο, με τα 130 λεωφορεία του ΚΤΕΛ, τον διαγωνισμό για τη μίσθωση άλλων 180 λεωφορείων και τα 50 λεωφορεία που βρήκε ο Δήμος από τη Λειψία, θα φτάσουμε στα 500. Στη συνέχεια θα σχεδιάσουμε τον νέο ΟΑΣΘ, με ηλεκτρικά λεωφορεία συν τοις άλλους, ώστε με το που εκκαθαριστεί ο αμαρτωλός ΟΑΣΘ που ταλαιπωρεί την πόλη μας εδώ και χρόνια, να υπάρχει ο νέος με τα νέα λεωφορεία. Και έχοντας την προοπτική του Μετρό, μπορούμε να σχεδιάσουμε διαφορετικό ΟΑΣΘ. Με την ύπαρξη του Μετρό δεν θα χρειαζόμαστε 500 λεωφορεία στην πόλη».
Για τους ποδηλατόδρομους: «Ο νόμος που βγήκε για τα τραπεζοκαθίσματα δίνει τη δυνατότητα στους Δήμους με πιο εύκολες διαδικασίες να προχωρήσουν σε ποδηλατόδρομους. Σχεδιάζουμε νέο δίκτυο με τριπλασιασμό των ποδηλατόδρομων, ώστε να δώσουμε στους Θεσσαλονικείς τη δυνατότητα για έναν εναλλακτικό τρόπο μετακίνησης. Είναι προσωρινό, βέβαια, μέχρι τις 30 Νοεμβρίου, αν συνηθίσει όμως ο Θεσσαλονικιός με το ποδήλατο, μαζί με το Μετρό και τον ΟΑΣΘ θα μπορεί να έχει η πόλη διαφορετικά εναλλακτικά μέσα για να αποκτήσει επιτέλους την εικόνα μιας ευρωπαϊκής μητρόπολης».