Φυσικό «σούπερ μάρκετ» αναμένεται να ανοίξει η efood, φέρνοντας τα «efood local», τα δικά της καταστήματα μικρής λιανικής.
Η εταιρεία φαίνεται πως αποσκοπεί στην εδραίωσή της και στα φυσικά καταστήματα αγορών, με τη δημιουργία μιας νέας γενιάς καταστημάτων γειτονιάς και την ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας για τους καταναλωτές, κρατώντας σε λειτουργεία πάντα τα φυσικά και ηλεκτρονικά της καταστήματα.
Παράλληλα, θα συνεχίσει τη διαχείριση του δικτύου καταστημάτων Kiosky's Convenience Stores, με 51 καταστήματα στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και σε πόλεις της περιφέρειας.
Μάλιστα, τα efood local, που θα έχουν τη λογική της «γωνιάς του καφέ», θα πωλούν καπνικά και είδη mini market, προϊόντα κάβας, αλλά και τρόφιμα και snacks.