Η εταιρεία παρότι ανακοίνωσε κέρδη ανά μετοχή 2,56 δολάρια έναντι 2,53 δολ., έσοδα 21,08 δισ. δολάρια έναντι 20,89 δισ. και 1,66 δισεκατομμύρια καθημερινούς ενεργούς χρήστες έναντι 1,65 δισεκατομμύριων, όταν άνοιξε το χρηματιστήριο η μετοχή υπέστη καθίζηση κατά 8% καταγράφοντας απώλειες άνω των 50 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Ο λόγος; Οι δαπάνες αυξήθηκαν στα 12 δισ. δολάρια στο τρίμηνο. Υψηλότερες δαπάνες συνεπάγονται χαμηλότερα κέρδη για την εταιρεία λόγω της συρρίκνωσης των περιθωρίων.
Επίσης, μπορεί τα έσοδα να αυξήθηκαν, αλλά αυξήθηκαν με ρυθμό 25%. Ρυθμός χαμηλότερος των προηγούμενων ετών, όταν η ετήσια αύξηση ξεπερνούσε το 30%, ενώ το 98% των εσόδων του Facebook προέρχεται από τη διαφημιστική δαπάνη την ώρα που η πλατφόρμα της εταιρείας λαμβάνει μέτρα για την προστασία της ιδιωτικής ζωής κατόπιν κυβερνητικών πιέσων, που σημαίνει πτώση στις διαφημίσεις.