Σύμπτωση επαναλαμβανόμενη παύει να είναι σύμπτωση. Ο Αμπέλ Φερέιρα στη θέση του οδηγού και έχοντας ένα... δίλιτρο αυτοκίνητο αποφάσισε εκ νέου να πορευτεί με ανεβασμένο το χειρόφρενο αδικώντας την ποιότητα των ποδοσφαιριστών του. Η εμμονή στη χρησιμοποίηση του Εσίτι και του Τσόλακ στοίχισαν στον ΠΑΟΚ ένα ολόκληρο ημίχρονο. Φυσικά και δεν ευθύνεται ο Φερέιρα για το αστείο γκολ που δέχθηκε η άμυνα του ΠΑΟΚ. Αλλά ο ΠΑΟΚ στο πρώτο μέρος έπαιζε με δέκα παίκτες αφού ο Εσίτι κατέστρεφε και δεν δημιουργούσε ενώ και ο Τσόλακ (όπως και στο ματς με την ΑΕΚ) έχασε σπουδαία ευκαιρία στα πρώτα λεπτά.
Ενα χαμένο πρώτο μέρος λοιπόν για τον ΠΑΟΚ και η αλλαγή του Αουγκούστο έδωσε πνοή στον ΠΑΟΚ. Ο Βραζιλιάνος παρόλο που ήταν ανέτοιμος ήταν εκατό φορές πιο χρήσιμος από τον Νιγηριανό απελευθερώνοντας τον Σβαμπ. Στο 57΄ ήρθε το γκολ από τον δραστήριο Μουργκ, ο ΠΑΟΚ έφτασε στην ισοφάριση και θα μπορούσε να είχε πετύχει την ανατροπή με τον Τσόλακ που όμως και πάλι σπατάλησε ευκαιρία. Ο Φερέιρα έκανε το προφανές πέρασε τον Σφιντέρσκι και αργότερα τους Τζόλη, Μπίσεσβαρ, αλλά το δεύτερο γκολ δεν ήρθε και ο ΠΑΟΚ άφησε δυο πολύτιμους βαθμούς.
Η χρησιμοποίηση των Εσίτι, Τσόλακ στην αρχική ενδεκάδα φρέναραν τον ΠΑΟΚ και το θέμα είναι αν οι εμμονές του Πορτογάλου τεχνικού θα σταματήσουν και θα κοπούν ως μαχαίρι. Η εικόνα του ΠΑΟΚ στα τελευταία λεπτά στο ματς με την ΑΕΚ, έκαναν τους πάντες να ελπίζουν πως ο Φερέιρα θα είχε πάρει το μήνυμα πως πρέπει να κατεβάσει το χειρόφρενο. Δεν το έκανε και χθες, ο ΠΑΟΚ βασίστηκε στην ποιότητα των παικτών του στο δεύτερο μέρος για να γυρίσει το ματς αλλά δεν το κατάφερε. Και για όσους βιαστούν και υποστηρίξουν πως η εικόνα του ΠΑΟΚ άλλαξε προς το καλύτερο στο δεύτερο μέρος και αυτό πρέπει να πιστωθεί στον Φερέιρα, η απορία είναι μια: γιατί ο ΠΑΟΚ σπατάλησε ΚΑΙ ΠΑΛΙ ένα πρώτο μέρος παίζοντας απέναντι σε μια ομάδα που κατέβηκε με αμυντικούς προσανατολισμούς;