Σε ατελείωτη ταλαιπωρία υποβάλλονται και οι οδηγοί που εισέρχονται στην καμπίνα του αυτοκινήτου τους, μετά την πολύωρη έκθεση του τελευταίου στον ήλιο. Αρκεί το πάτημα ενός κουμπιού προκειμένου να ανοίξουν με συγχρονισμένο τρόπο όλα τα παράθυρα του αυτοκινήτου και να εξέλθει ο καυτός αέρας από την καμπίνα.
Βαδίζουμε στην καρδιά του καλοκαιριού και ο υδράργυρος έχει βαρέσει «κόκκινο», καθιστώντας εφιαλτική την παραμονή μας κάτω από τις καυτές ακτίνες του ήλιου.
Ενδεικτικές είναι οι έρευνες που δείχνουν ότι, όταν η εξωτερική θερμοκρασία αγγίξει τους 30 βαθμούς Κελσίου, τότε η θερμοκρασία στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου μπορεί εύκολα να κυμανθεί από 58 έως 65 βαθμούς Κελσίου μετατρέποντας την καμπίνα επιβατών ένα πραγματικό κολαστήριο.
Άνοιγμα παραθύρων με το κλειδί
Σε ένα καζάνι που βράζει, στο οποίο ουδείς επιθυμεί να εισέλθει και σίγουρα θα ευχόταν να μπορούσε να ανοίξει τα παράθυρα του ΙΧ του από απόσταση, ώστε να εξέλθει ο καυτός αέρας.
Δυστυχώς, κατά κανόνα στα αυτοκίνητα δεν απαντάται η συγκεκριμένη λειτουργία, χωρίς, ωστόσο, να απουσιάζουν και κάποιες εξαιρέσεις, με προεξέχοντα πολλά μοντέλα του ομίλου Volkswagen.
Για να επωφεληθεί ο οδηγός από τη συγκεκριμένη λειτουργία, το πρώτο που έχει να κάνει είναι να καταφύγει στο ηλεκτρονικό κλειδί του οχήματός του και να πατήσει παρατεταμένα (για περίπου 5-10 δλ.) το κουμπί ξεκλειδώματος των θυρών.
Εφόσον, το κλειδί του ενσωματώνει αυτή την ιδιαίτερα χρήσιμη λειτουργία, θα δει όλα τα παράθυρα του οχήματός του να ανοίγουν συγχρονισμένα -σαν καλοκουρδισμένη μηχανή. Σε περίπτωση, μάλιστα, που το όχημα φέρει ηλιοροφή, με το πάτημα του κομπιού θα ανοίξει και αυτή.
Αντίστροφα, μέσω του κουμπιού κλειδώματος των θυρών σηματοδοτείται το κλείσιμο των παραθύρων.
Αξίζει να σημειωθεί ότι για να ενεργοποιηθεί αυτή η λειτουργία σε πολλά σύγχρονα οχήματα πρέπει να καταφύγουμε στο σύστημα πολυμέσων τους (infotainment) και ειδικότερα στην κατηγορία «Ρυθμίσεις».
Τέλος, κάποια αυτοκίνητα παλαιότερης τεχνολογίας μπορεί να φέρουν τη συγκεκριμένη λειτουργία, αλλά προκειμένου να την «ξεκλειδώσουν» να απαιτείται μια ρύθμιση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου.
Πηγή: carandmotor.gr