Νέα ερωτήματα προκύπτουν από την απολογία του 59χρονου σταθμάρχη ο οποίος υποστήριξε πως μετά τη σύγκρουση των τρένων, η ώρα παράδοσης της απογευματινής βάρδιας και παραλαβής από τη βραδινή, διορθώθηκε με μπλάνκο.
Στη συγκεκριμένη σελίδα που αναφέρονται οι βάρδιες, σύμφωνα με τον Ελεύθερο Τύπο, οι προηγούμενοι σταθμάρχες Κ.Π. και Π.Χ. υπέγραψαν την παράδοση του σταθμού στον συνάδελφό τους Β.Σ. ο οποίος έχει ήδη προφυλακιστεί με βαριές κατηγορίες.
Η άφιξή τους στο σταθμό, αναφέρεται ότι έγινε στις 14.00, που ήταν ορισμένο από το βιβλίο βαρδιών να πιάσουν δουλειά. Η ώρα αναχώρησης όμως φαίνεται πως έγινε στις 22.30 το βράδυ, Επίσης γίνεται εμφανές ότι η ώρα αυτή έχει διορθωθεί με blanco, αφού κάτι άλλο ήταν γραμμένο εκεί νωρίτερα και η νέα ώρα -22.30- έχει μάλιστα υπογραμμιστεί με έντονη γραμμή.
«Δεν θυμάμαι ποια ήταν η πραγματική ώρα που υπογράψαμε ότι παρέλαβα. Το συγκεκριμένο βιβλίο βρίσκεται πάντα ανοιχτό στο γραφείο του σταθμάρχη, τοποθετημένο σε ένα ράφι και διαπίστωσα μετά το συμβάν ότι ήταν διορθωμένη η ώρα. Η πραγματική ώρα αναχώρησης του Π. είναι περί 22:20 και του Χ. περί 22:10. Αναλαμβάνω την αντικειμενική ευθύνη που με βαραίνει σαν σταθμάρχη».
Σε άλλο σημείο ανέφερε: «Δεν πρόλαβα να ενημερώσω τον προϊστάμενό μου ή την επιθεώρηση ότι είχαν αποχωρήσει στις 22:15 με 22:20 ο παλιός σταθμάρχης και στις 22:05 με 22:10 ο νεότερος, λόγω του φόρτου εργασίας μου. Όπως διαπίστωσα από την κατάθεση του προϊσταμένου μου, αυτός είχε δώσει εντολή στους δύο σταθμάρχες της απογευματινής βάρδιας να καθίσουν μέχρι τις 23:00, ενώ και ο κεντρικός σταθμάρχης Λάρισας, Γιώργος Ζήντρος, έδωσε εντολή στον παλαιότερο σταθμάρχη να καθίσει μέχρι να περάσει και η αμαξοστοιχία 62», φέρεται να ανέφερε ο 59χρονος σταθμάρχης στην απολογία του.
Πηγή: skai.gr