Επρόκειτο συγκεκριμένα για δύο αμαξοστοιχίες της Hellenic Train, την 1313 που εκτελούσε το δρομολόγιο Κιάτο-Πειραιάς και την 51, η οποία εκτελούσε το δρομολόγιο Θεσσαλονίκη-Αθήνα. Από μαρτυρίες των εργαζομένων του σταθμού του ΣΚΑ η αμαξοστοιχία 1313 παραβίασε τον ερυθρό σηματοδότη και απέφυγε τελευταία στιγμή τη σύγκρουση με την αμαξοστοιχία 51.
Σε απάντηση του δημοσιεύματος ο ΟΣΕ σε ανακοίνωση του επισημαίνει ότι «το σύστημα της τηλεδιοίκησης λειτούργησε και υπήρξε έγκαιρη ενημέρωση σε επιχειρησιακό επίπεδο προς αποφυγή ατυχήματος».
Σύμφωνα με τον ΟΣΕ «το συμβάν έγινε στην περιοχή του δυτικού ΣΚΑ, στο σημείο όπου η γραμμή του Προαστιακού από το Κιάτο συγκλίνει με τη γραμμή καθόδου του σιδηροδρομικού άξονα από Θεσσαλονίκη προς Αθήνα. Τα τρένα, προτού ακινητοποιηθούν, κινούνταν σε συγκλίνουσες γραμμές και όχι μετωπικά, μετά από παραβίαση ερυθρού σηματοδότη».
Ο ΟΣΕ ενημέρωσε τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων (ΡΑΣ), προκειμένου να υπάρξει πόρισμα, τόσο από την πλευρά του όσο και από την πλευρά της Hellenic Train, όπως προβλέπεται, με σκοπό να αποφευχθούν αντίστοιχα συμβάντα στο μέλλον. Τέλος όπως αναφέρεις, ο ΟΣΕ έχει ήδη κινήσει όλες τις προβλεπόμενες διαδικασίες για τη σύνταξη του σχετικού πορίσματος.
Πηγή: insider.gr
Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Μπείτε στην παρέα μας στο instagram
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook
Εγγραφείτε στο κανάλι του metrosport.gr και του Metropolis 95.5 στο youtube