«Τα αίτια του δυστυχήματος οφείλονται στην μείωση των μηχανοδηγών και σταθμαρχών»

Metrosport Team04 Μαρτίου 2023

O Χρήστος Πεταχτής που εργάστηκε για περισσότερα από 35 χρόνια στον ΟΣΕ εξήγησε τους λόγους για τους οποίους, κατά την προσωπική του άποψη, συνέβη το φονικό δυστύχημα.

Κυρίως επεσήμανε πως είναι τραγικό να μειώνεται ο αριθμός των υπαλλήλων που εργάζονται είτε ως μηχανοδηγοί, είτε ως σταθμάρχες.

Βεβαίως επεσήμανε, πως πρέπει να γίνει η κατάλληλη εκπαίδευση για να ανταποκριθεί ένας εργαζόμενος στις απαιτήσεις της μίας ή της άλλης ειδικότητας. Και πιο συγκεκριμένα τόνισε:


“Σέβομαι την άποψη ότι ο ΟΣΕ δεν έχει τηλεδιοίκηση. Το πρώτο που θα πάει στο μυαλό μου, όταν δεν έχουμε τηλεδιοίκηση είναι ότι θα πρέπει να περιμένουμε να γίνονται δυστυχήματα. Όμως αυτό, ως πρώτη σκέψη ή αρχική διαπίστωση, δεν είναι σωστό. Είναι διαφορετικά τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος. Κυρίως κατά την άποψή μου, οφείλονται στην μείωση του προσωπικού σε συγκεκριμένες κατηγορίες και ειδικότητες.

Το βασικό αίτιο του τραγικού δυστυχήματος, ήταν η μείωση του προσωπικού στις κατηγορίες των μηχανοδηγών και των σταθμαρχών. Έλειπαν αρκετοί συνάδελφοι. Αντί να είναι στο σύνολο 3.000 είναι λιγότεροι από 1.000 σε όλη την Ελλάδα.

Ήμουν και εκπαιδευτής σταθμαρχών. Δεν δικαιολογείται να βάζουμε εκεί σε καίριες θέσεις κάποιον ή κάποιους που μπήκαν με μέσο.

Θα έπρεπε ο συγκεκριμένος σταθμάρχης να είναι δίπλα σε πιο έμπειρο συνάδελφο για να μάθει την δουλειά.

Θα σας δώσω ένα παράδειγμα. Για να βγάλεις μια άδεια κλαρκ εδώ στη Θεσσαλονίκη, θα πρέπει κάποιος να δουλέψει δίπλα σε έναν πιο έμπειρο υπάλληλο για όσο χρονικό διάστημα μάθει. Η μείωση του προσωπικού στον ΟΣΕ δεν πρέπει να γίνεται σε αυτές τις ειδικότητες, δηλαδή στους μηχανοδηγούς και στους σταθμάρχες. Το αίτιο οφείλεται στην μείωση του προσωπικού. Φταίνε βέβαια και αυτοί που τον τοποθέτησαν.

Και αυτός που τον τοποθέτησε, πρέπει να λογοδοτήσει. Έπρεπε ο συγκεκριμένος σταθμάρχης να βρίσκεται δίπλα σε παλαιότερο συνάδελφο τουλάχιστον για τρία χρόνια. Για να μάθει τι συμβαίνει”.





Προτείνουμε
This page might use cookies if your analytics vendor requires them.