Όλα ξεκίνησαν το 1974 όταν ο Νίκος Βαρβέρης άνοιξε το πρώτο κατάστημα Moda Bagno στην Αθήνα. Σε μια εποχή που η αισθητική ήταν ακόμα υπόθεση για λίγους και το design άγνωστη λέξη, ο επιχειρηματίας βλέποντας μπροστά θέλησε να φέρει κάτι καινούργιο στην ελληνική πραγματικότητα και να τη οδηγήσει πιο κοντά στα ευρωπαϊκά δεδομένα. Πολυταξιδεμένος, τολμηρός και με άκρως προσωπικό στυλ είχε θέσει στόχους, το εγχείρημα γρήγορα στέφθηκε με επιτυχία, ένα δεύτερο κατάστημα άνοιξε στη Θεσσαλονίκη (1980) και η ανάπτυξη της εταιρείας που είχε ως αντικείμενό της τον εξοπλισμό μπάνιου υπήρξε ραγδαία.
Χρονολογία-σταθμός το 1982 όταν ολοκληρώθηκε η ανέγερση των κτιριακών της εγκαταστάσεων στα Βριλήσσια όπου στεγάστηκαν η έκθεση με τα είδη της, οι παραγωγικές εγκαταστάσεις, οι κεντρικές αποθήκες καθώς επίσης και τα γραφεία διοίκησης. Οι βάσεις είχαν τεθεί και μία σειρά από καταστήματα Moda Bagno έκαναν την εμφάνισή τους τόσο στην Αθήνα όσο και στην υπόλοιπη Ελλάδα. Το 1995 η εταιρεία απορροφά την Leben Mat, η οποία δραστηριοποιείτο στον χώρο της κατασκευής επίπλων κουζίνας, ενώ μία νέα εποχή ξεκινά το 1996 με το πρώτο κατάστημα Interni να ανοίγει τις πόρτες του στο Κολωνάκι για να προτείνει αυτήν τη φορά υψηλής αισθητικής έπιπλα και είδη για το σπίτι ιταλικών κυρίως οίκων.
Είναι η εποχή του design και η διορατικότητα, οι επιλογές και οι συνεργασίες του ιδιοκτήτη οδηγούν την εταιρεία σε καινούργια μονοπάτια. Η σχέση μάλιστα με την Paola Navone στάθηκε καταλυτική με την ίδια να σχεδιάζει το 1999 και το πρώτο εστιατόριο Interni στην Ερμού -ακολούθησε ένα δεύτερο στη Μύκονο-, ένας χώρος που συζητήθηκε πολύ και αποκάλυψε την έτερη αγάπη του Νίκου Βαρβέρη για το καλό φαγητό. Το 2000 βρίσκει πλέον την εταιρεία σε ηγετικό ρόλο με την είσοδό της στο Χρηματιστήριο να επικυρώνει την ευρωστία της, ενώ την ίδια περίοδο εισέρχεται στο χώρο του real estate, με την αγορά οικοπέδων στην Κηφισιά και στην Νέα Ερυθραία με σκοπό την ανέγερση πρότυπων κατοικιών υψηλών προδιαγραφών (STRUCTURE by Moda Bagno). ενώ η παρουσία της στις αγορές της Κύπρου και της Κωνσταντινούπολης την κατατάσσει σε διεθνή παίκτη. Έκτοτε η Moda Bagno - Interni έχει γίνει συνώνυμη της υψηλής αισθητικής, της ποιότητας, της διακριτικής πολυτέλειας, εν ολίγοις αυτού που αποκαλούμε κομψότητα.
Και σε αυτό ήρθε να συμβάλλει καταλυτικά η νέα γενιά της οικογένειας. Πρώτα ο Αλέξανδρος Βαρβέρης, ακολουθούμενος από τον αδελφό του Φίλιππο, που έχοντας λες το στυλ στο DNA τους εξελίσσουν και ανανεώνουν διαρκώς την οπτική τους για το κατοικείν. Έπιπλα για το σπίτι, τον κήπο και το γραφείο, αντικείμενα και φωτιστικά, τα πάντα για το μπάνιο και την κουζίνα… Για τους ίδιους είναι μια ολιστική υπόθεση που πολύ απέχει από την επιλογή απλώς ωραίων κομματιών. Ναι είναι οι τάσεις, αλλά είναι και οι κοινωνιολογικές αλλαγές, η ιστορία που έχουν να διηγηθούν αυτά τα αντικείμενα, η συναισθηματική τους αξία. Οι αποκλειστικές συνεργασίες με κορυφαίους οίκους όπως οι Bulthaup, Rimadesio, Armani Casa, Baxter, Minotti και τόσοι άλλοι διαμορφώνουν το πλαίσιο, είναι όμως και όλα τα μικρά και ανερχόμενα σκανδιναβικά, γαλλικά, ολλανδικά ή βέλγικα brands που δίνουν τον τόνο, τα χειροποίητα είδη από την Αφρική και την Ασία που ανοίγουν ορίζοντες, οι επιλεγμένες αντίκες που επικαιροποιούν το παρελθόν.
Και όλα αυτά μαζί, τα οποία διατίθενται και από το διαδικτυακό τους κατάστημα internistore.com, συγκροτούν το «στυλ Interni». Ένα στυλ αναγνωρίσιμο και όμως τόσο προσαρμόσιμο στον πελάτη: «Έχουμε μία σπουδαία παρακαταθήκη. Θέλουμε να συνεχίσουμε να προσφέρουμε το καλύτερο δίνοντας πάντα μεγάλη σημασία στο service, γιατί αυτό που μας διαφοροποιεί είναι η προσωπική επαφή και η εξυπηρέτηση που παρέχουμε στους πελάτες μας. Επιθυμία μας είναι να νιώθουν άνετα και εμείς να τους δίνουμε κάτι παραπάνω, κάτι διαφορετικό, να τους βοηθάμε να φτιάξουν το σπίτι τους κάνοντας τις σωστές επιλογές χωρίς να τους το επιβάλουμε», αναφέρει ο Αλέξανδρος Βαρβέρης.
Κι επειδή πάνω απ’ όλα είναι οι άνθρωποι, αποτιμώντας αυτά τα 50 χρόνια ο ίδιος θα πει: «Όλοι οι κύκλοι ζωής, όλες οι εμπειρίες έχουν και καλές και κακές στιγμές. Εμείς είμαστε τυχεροί γιατί οι καλές στιγμές είναι πολύ περισσότερες από τις κακές. Αυτή η εταιρεία έχει ένα πολύ πλούσιο και ενδιαφέρον αφήγημα και πάνω από όλα έχει βάλει γερά θεμέλια στην αγορά. Βασικός πυλώνας όλων αυτών, αν έπρεπε να πω κάτι, είναι η αγάπη και η αφοσίωση του προσωπικού στην Moda Bagno, οι άνθρωποι που δουλεύουν σε όλα τα τμήματα -και έχουν περάσει εκατοντάδες όλα αυτά τα χρόνια-, έχουν αγαπήσει πάρα πολύ αυτή την εταιρεία κάτι το οποίο είναι σπάνιο και θεωρώ ότι αποτελεί και την μεγαλύτερη δύναμη μας». Όσο για το μέλλον: «Ξέρουμε ότι μας περιμένουν νέες προκλήσεις αλλά και νέες προσκλήσεις και ελπίζουμε με την νέα γενιά που έρχεται μετά από εμάς να γιορτάσουμε τα 100 χρόνια».