Όταν το newsauto, δοκίμασε για πρώτη φορά τη Rolls–Royce Cullinan, όλη η ουσία για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, συνοψίστηκε στα λόγια του τότε CEO της μάρκας, Torsten Muller–Otvos: «Οι πελάτες των Cullinan θέλουν να οδηγήσουν τα αυτοκίνητά τους εκτός δρόμου. Γι’ αυτό και επέμενα η εκτός δρόμου άνεση να υπερέχει όλων των ανταγωνιστών, ενώ στην άσφαλτο να βρίσκεται στο επίπεδο της Phantom
Η Cullinan επιβάλλεται να είναι η Rolls–Royce των SUV. Μιλάμε για την εναλλακτική μιας κρουαζιέρας σε πολυτελές γιοτ. Ο στόχος είναι… παντού αβίαστα».
Η πρώτη Cullinan, επί ελληνικού εδάφους, είναι γεγονός και ανήκει στον ιδιοκτήτη της ΠΑΕ ΑΕΚ και ισχυρό άνδρα της Aegean Shipping, Δημήτρη Μελισσανίδη.
Η σχέση αγάπης με τα αυτοκίνητα, χρονολογείται από την εποχή που ξεκινούσε την επιχειρηματική του δραστηριότητα, με τη σχολή οδηγών στη Νίκαια, αλλά όσο η οικονομική ισχύς μεγάλωνε, τόσο εμπλουτιζόταν και η προσωπική συλλογή από πολυτελή αυτοκίνητα.
Ο Δημήτρης Μελισσανίδης διατηρεί ένα διόλου ευκαταφρόνητο προσωπικό μουσείο, από εμβληματικά μοντέλα, αλλά στην παρούσα φάση με την Rolls–Royce Cullinan, περνά σε άλλο επίπεδο.
Το μαύρο θηριώδες SUV, με κόστος κτήσης άνω του μισού εκατομμυρίου ευρώ (ανάλογα με τις εξατομικευμένες απαιτήσεις των πλούσιων πελατών) εφοδιάζεται με τον υπερτροφοδοτούμενο V12 κινητήρα των 571 ίππων, που συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων.
Ιδιαίτερη αγάπη για τα αυτοκίνητα επιδόσεων, έχει και ο υιός του Δημήτρης Μελισσανίδη, ο Γιώργος. Μάλιστα, πριν από μήνες, η κάμερα του newsauto.gr, είχε απαθανατίσει τη Ferrari SF90 Stradale του Γιώργου Μελισσανίδη.
Η συγκεκριμένη Ferrari που είναι και το πρώτο Plug-in Hybrid μοντέλο της ιταλικής φίρμας εφοδιάζεται με ένα V8 μηχανικό σύνολο 4.0 λίτρων που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρες και αποδίδει συνολικά 1.000 ίππους παράγοντας 800Nm ροπή. Στη γλώσσα των αριθμών το 0-100 επιτυγχάνεται σε 2,5 δευτερόλεπτα, το 0-200 σε 6,7 δευτερόλεπτα ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 340 χλμ./ώρα.
Ο Εφοπλιστής χαίρεται την SF εδώ και κάποιους μήνες, έχοντας πληρώσει κοντά στα 700.000 ευρώ για να την αποκτήσει.
Σημειώστε πως η πανέμορφη γκρι Ferrari SF 90 Stradale κινείται στη χώρα μας με Ελληνικές πινακίδες, έστω κι αν η συγκεκριμένη επιχειρηματική οικογένεια έχει τη δυνατότητα να έχει αυτοκίνητα με ξένες πινακίδες, αφού επιχειρεί και στο εξωτερικό.
Με λίγα λόγια ο συγκεκριμένος Έλληνας κάτοχος, επέλεξε να πληρώσει όλους τους υπέρογκούς φόρους του Ελληνικού κράτους Ελληνικό κράτος, (πάνω από 260.000 ευρώ μόνο το Τέλος Ταξινόμησης), όπως και να πληρώνει την ασφάλεια και τα τέλη κυκλοφορίας στην Ελλάδα…
Πηγή: newsauto.gr