Χωρίς τέλος τα λάθη στο ΕΚΑΒ. Μετά τους 112 διασώστες, άλλοι 40 βρίσκονται στα γραφεία αντί για τα ασθενοφόρα.Τον ασκό του Αιόλου εχει ανοίξει εντός της υπηρεσίας του ΕΚΑΒ η αποκάλυψη του HealthStat.gr ότι 112 άτομα διασώστες πληρώματα ασθενοφόρων, που θα έπρεπε να έχουν ριχτεί στη μάχη για τη ζωή με τα ασθενοφόρα, βρίσκονται στα νοσοκομεία και κάνουν θελήματα λούφας και παραλλαγής με τις ευλογίες της Διοίκησης, ενώ θα όφειλε να τους γυρίσει στη υπηρεσία και να τους εντάξει άλλους στα ασθενοφόρα, αφού δεν έχουν καμία απαλλαγή και άλλους -που επίσης δεν έχουν απαλλαγή- αλλά απλώς είναι μεγαλύτερης ηλικίας και πολύ έμπειροι (πάνω από 55) να τους τοποθετήσει στο τηλεφωνικό κέντρο, στο συντονιστικό κέντρο κα.
Και ενω μέχρι στιγμής Διοίκηση και συνδικαλιστές θέλουν να υποβαθμίσουν το θέμα που θίγει τα κακώς κείμενα στο ΕΚΑΒ, νέες πληροφορίες έρχονται για το προσωπικό που βρίσκεται εντός της Κεντρικής Υπηρεσίας. Σύμφωνα με αυτές και όπως παραδέχτηκε και σε δηλώσεις του στα ΜΜΕ ο εκπρόσωπος του συνδικαλιστικού οργάνου του ΕΚΑΒ, λέγοντας μάλιστα στην Καθημερινή πως «…έχει διατυπωθεί και προβληματισμός για το αν υπάρχει προσωπικό του ΕΚΑΒ το οποίο αντί να απασχολείται στις επείγουσες διακομιδές, είναι τοποθετημένο σε άλλες υπηρεσίες» (χωρίς βέβαια να αναφέρει αριθμό), αποκαλύπτουμε ότι τουλάχιστον 40 άτομα που βρίσκονται στην Κεντρική Υπηρεσία είναι πληρώματα διασώστες και από τη μέρα που προσλήφθηκαν έχουν ελάχιστα ή και καθόλου βγει στους δρόμους με τα ασθενοφόρα, με τους περισσότερους να είναι σε παραγωγική ηλικία (ο μέσος όρος είναι κάτω από τα 50 ετη).
Μάλιστα ειπώθηκαν και ανακρίβειες από πλευράς των συνδικαλιστών προκειμένου να καλύψουν τους συναδέλφους τους καθώς μίλησαν για οδηγούς, ενώ οδηγοί δεν υπάρχουν στο ΕΚΑΒ. Όλες οι θέσεις είναι προσωποπαγείς και αφορούν μόνο διασώστες πληρώματα ασθενοφόρων, εκπαιδευμένους και πιστοποιημένους για την επείγουσα προνοσοκομειακή βοήθεια.
Όλοι αυτοί μάλλον ευνοούμενοι έναντι των άλλων πληρωμάτων, που ματώνουν στο δρόμο, αποτελούν έναν ικανότατο αριθμό για να καλύψει τις ανάγκες περισσότερων ασθενοφόρων στους δρόμους. Μάλιστα αν η Διοίκηση έφερνε πίσω τους 112 που… αναζητούνται τότε και οι εσωτερικές υπηρεσίες θα είχαν πληρότητα και οι νεότεροι θα μπορούσαν να βρίσκονται στα ασθενοφόρα. Τίποτα από αυτά δεν συμβαίνει.
Αν αναλογιστεί κανείς ότι περισσότερα από 20 ασθενοφόρα θα κυκλοφορούσαν επιπλέον στους δρόμους της Αθήνας, λόγω του συνόλου του αριθμού των ανθρώπων που τώρα βρίσκονται σε άλλες εργασίες τότε ίσως είναι η ώρα ο κ.Μιχάλης Χρυσοχοϊδης να δει το θέμα στον πυρήνα του προβλήματος που είναι η λάθος διαχείριση των πόρων από τη Διοίκηση του ΕΚΑΒ -η οποία δεν είναι χθεσινή (μετρά 15 χρόνια στο πόστο αυτό με τον έναν ή τον άλλο τρόπο)- χωρίς να έχει επιφέρει τις απαιτούμενες αλλαγές και τον εκσυγχρονισμό μιας τόσο νευραλγικής υπηρεσίας.
Μια υπηρεσία που πλέον χάνει το νόημα ως επείγουσα και κυρίως κινδυνεύουν ζωές σε καθημερινή βάση. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο χρόνος απόκρισης ενός περιστατικού επείγοντος δεν πρέπει να ξεπερνά τα 30 λεπτά, και τα ασθενοφόρα τώρα κάνουν στην καλυτέρα των περιπτώσεων 1 ώρα και φτάνουν το 5ωρο. Έχει με άλλα λόγια μετατραπεί σε μια υπηρεσία διαχείρισης συμβάντων και όχι επείγουσας προνοσοκομειακής βοήθειας. Ανεξάρτητα από την είσοδο ή όχι των ιδιωτών η κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει αυτή η υπηρεσία εγκυμονεί κινδύνους και μπορεί να αποδειχθεί μια τεράστια πληγή για την κυβέρνηση, αλλά κυρίως για τους συμπολίτες που χάνονται περιμένοντας το… ασθενοφόρο.
Πηγή:
HealthStat.gr Ακολουθήστε τη σελίδα του metrosport.gr και στο google news
Κάντε like στη σελίδα μας στο facebook