Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου, ενώ υποστήριξε ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια.
Στο εκατοντασέλιδο υπόμνημά που κατέθεσε, ισχυρίστηκε ότι αυτός απλά προτείνει τις βάρδιες του προσωπικού και οι ανώτεροί του, τις εγκρίνουν.
“Εγώ προτείνω τις βάρδιες αλλά εγκρίνονται από τους ανωτέρους μου” φέρεται να υποστήριξε.
Δήλωσε άγνοια σχετικά με το γεγονός ότι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το προγραμματισμένο τέλος της βάρδιάς τους, την ώρα που ο ίδιος είχε προβλέψει την επίμαχη ώρα μεταξυ 10 και 11 το βράδυ, να βρίσκονται στο πόστο τους, τρεις σταθμάρχες.
Ο 63χρονος Επιθεωρητής ισχυρίστηκε ότι μετά τις 11 το βράδυ δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο ενώ ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της μοιραίας νύχτας, είχε ήδη εργαστεί σε τρεις σταθμούς δικαιολογώντας την απόφασή του να τον αφήσει μόνο στην βραδινή βάρδια.
Τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι διώκονται για τα αδικήματα της διατάραξης συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος και για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.
Με την απολογία του Επιθεωρητή κλείνει ο πρώτος κύκλος των ερευνών και των διώξεων για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών. Από την ερχόμενη εβδομάδα, νέα πρόσωπα μπαίνουν στο κάδρο των ερευνών και των ευθυνών σε ανώτερο επίπεδο.
www.Thestival.gr