«Αγκάθι» παραμένει για το Netflix οι χρήστες που μοιράζονται τους κωδικούς πρόσβασης με τη συνδρομητική πλατφόρμα να θέτει εφαρμογή ένα νέο σύστημα που θα τερματίζει αυτή τη συνήθεια. Η εταιρεία αντιμετωπίζει πολλά προβλήματα καθώς παρουσιάζει μείωση των συνδρομητών του.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την Daily Mail το Netflix σχεδιάζει να κάνει «νόμιμο» το μοίρασμα του λογαριασμού όπου πολλοί χρήστες θα έχουν τον ίδιο λογαριασμό, αλλά με κόστος μικρότερο από αυτό ενός λογαριασμού. Αυτό το μοίρασμα θα απευθύνεται σε φίλους ή σε μέλη μιας οικογένειας που ζουν μακριά από το νοικοκυριό. Αλλιώς κάποιος δεν θα μπορεί να τον χρησιμοποιεί. Η εταιρεία προβλέπει ότι ένα μέρος των συνδρομητών θα ακυρώσουν τη συνδρομή τους, αλλά τελικά η χρήση θα αυξηθεί γιατί όσοι «δανείζονται» τους λογαριασμούς άλλων θα ανοίξουν και δικό τους. Όσοι μείνουν πάντως θα είναι σε θέση να μεταφέρουν τα προφίλ τους (άρα και όλες τις προτιμήσεις τους) σε νέους λογαριασμούς.
Οι δοκιμές του νέου συστήματος έχουν ήδη αρχίσει και αναμένεται να τεθεί σε εφαρμογή σε όλη την πλατφόρμα από το τέλος Μαρτίου, αναφέρει η Daily Mail. Τη χρονιά που πέρασε, το Netflix ανέφερε ότι για πρώτη φορά εδώ και 10 χρόνια είχε απώλεια στον αριθμό των συνδρομητών. Το α΄ τέταρτο του 2022 οι συνδρομητές μειώθηκαν κατά 200.000, μια πτώση οριακή ως προς το σύνολο των χρησυών, αλλά υπαρκτή.
Από την άλλη πλευρά, αναζητώντας τρόπους να αυξήσει τα έσοδά του, το Netflix εισήγαγε τον Νοέμβριο έναν νέο τύπο λογαριασμού με διαφημίσεις για 6,99 δολάρια τον μήνα, παράλληλα με τον λογαριασμό των 9,99 δολαρίων που δεν έχει διαφημίσεις.
www.Ethnos.gr