Ιαβέρης: «Είναι πιο επικίνδυνο να οδηγείς στον δρόμο, παρά στη F1»
Διαβάστε σχετικά
- Φόρμουλα 1 στην Ελλάδα; Πού βρίσκεται η υποψήφια πίστα -Όλα τα δεδομένα
- Ο Φερστάπεν ύψωσε το μεσαίο δάκτυλο στον Χάμιλτον
Τι ψάχνεις;
Στο Metropolis 95,5 και στην εκπομπή “Στη Σέντρα” μίλησε για την απώλεια βάρους του Χάμιλτον (έχασε τρία κιλά ο πιλότος της φόρμουλα 1, κατά την διάρκεια ενός αγώνα) γιατί δεν δούλευε το σύστημα ενυδάτωσης, ο γνωστός Έλληνας πρωταθλητής ο κ. Ιαβέρης. Το ζητούμενο είναι πως οι οδηγοί της φόρμουλα 1 καταπονούνται και πρέπει να ενυδατώνονται για να μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις των αγώνων.
Ο κ. Ιαβέρης είπε μεταξύ των άλλων τα εξής:
“Όταν μέσα σε ένα αυτοκίνητο αναπτύσσονται θερμοκρασίες, οι καταπονήσεις που δέχεται το μυικό σύστημα είναι μεγάλες. Οι φόρμες είναι μούσκεμα, ο πιλότος της φόρμουλα 1 πρέπει να πίνει νερό, πρέπει να ενυδατώνεται, αλλιώς κινδυνεύει να χάσει τις αισθήσεις του και να καταρρεύσει. Κατά συνέπεια, σε αυτό που είπε ο Χάμιλτον, πως έχασε τρία κιλά κατά την διάρκεια ενός αγώνα, είναι φυσιολογικό.
Έπειτα από ένα τέταρτο πίνεις νερό, όμως στη φόρμουλα 1 ο οδηγός έχει θέμα, και πρέπει να κάνει αναπλήρωση υγρών. Εάν δεν δουλεύει το σύστημα ενυδάτωσης, τότε ο οδηγός δεν μπορεί να αντέξει μέχρι το τέλος. Θυμάμαι ένα περιστατικό όπου ένας οδηγός είχε αφυδατωθεί και τον πήγαιναν υποβασταζόμενο. Ένας πιλότος της φόρμουλα 1 μπορεί να χάσει έως και τρία κιλά κατά την διάρκεια ενός αγώνα, γιατί οι κινήσεις που κάνει μέσα στο αυτοκίνητο που τρέχει με 150 χιλιόμετρα την ώρα είναι εξαντλητικές.
Οι πιλότοι στην φόρμουλα 1, μπορούν κάλλιστα να χαρακτηριστούν ως δεκαθλητές. Αυτό ισχύει τώρα. Δεν ίσχυε στην εποχή μου. Και εγώ, όταν συμμετείχα σε αγώνες πριν από χρόνια, έπρεπε να χάσω κιλά για να αποκτήσω καλύτερη φυσική κατάσταση. Μέσα στο αυτοκίνητο αναπτύσσονται τεράστιες θερμοκρασίες. Αν αφήσουμε την φόρμουλα 1 και δούμε την καθημερινότητά μας, οφείλουμε να προσέχουμε πάρα πολύ.
Όταν φεύγουμε για ταξίδι, πρέπει να κάνουμε στάσεις για να πίνουμε συχνά νερό οπωσδήποτε, όχι για να ανάψουμε τσιγάρο, όχι για να πιούμε μπύρες. Τι είναι πιο επικίνδυνο; Το να κυκλοφορίες στον δρόμο, όχι να οδηγείς στην φόρμουλα 1. Εκεί όπου συμμετέχουν 20 αυτοκίνητα και όλοι είναι επαγγελματίες οδηγοί.
Λέω στους συμπολίτες μου, πως πρέπει να προσέχουν πολύ. Ένας οδηγός αγώνων, φοβάται περισσότερο στον δρόμο και όχι στους μεγάλους αγώνες που τρέχουν επαγγελματίες οδηγοί.
Τον Έλληνα οδηγό τον χαρακτηρίζω ως ανόητο και ανήθικο. Όταν ανάβει πορτοκαλί χρώμα στο φανάρι πρέπει να σταματήσεις, αλλά δυστυχώς οι περισσότεροι αντί να πατήσουν φρένο, πατάνε γκάζι. Και είναι και ανόητοι και ανήθικοι με αυτή την συμπεριφορά.
Όταν πηγαίνεις σε λωρίδα εκτάκτου ανάγκης και εσύ κάνεις κατάληψη, τότε είσαι ανήθικος. Εάν δεν έχεις την αυτοεκτίμηση που έχεις, τότε δεν αξίζει. Έχεις χαμηλό επίπεδο αυτοεκτίμησης. Πρέπει κάθε πρωί που φεύγουμε από το σπίτι μας να σκεφτόμαστε, πόσες αγκαλιές μας περιμένουν το απόγευμα που θα γυρίσουμε, αρκεί να είμαστε προσεκτικοί”..
Ενημερωθείτε πρώτοι για όλα τα τελεταία νέα, απευθείας στο email σας