Πρωτοβουλίες για την απλούστευση των διαδικασιών που απαιτούνται για την έκδοση, ανανέωση και αντικατάσταση – σε περίπτωση απώλειας – διπλωμάτων οδήγησης ετοιμάζουν τα υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Υποδομών.
Για το θέμα αυτό ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης και οι υφυπουργοί, Γρηγόρης Ζαριφόπουλος και Γιώργος Γεωργαντάς, συναντήθηκαν με τον υφυπουργό Υποδομών, Γιάννη Κεφαλογιάννη.
Την επόμενη εβδομάδα αναμένεται να συσταθεί ομάδα εργασίας, η οποία σε πρώτη φάση θα καταγράψει τις ενέργειες που απαιτούνται για την έκδοση και ανανέωση διπλωμάτων οδήγησης. Βασικός στόχος είναι να δοθεί η δυνατότητα στους πολίτες να διεκπεραιώνουν ψηφιακά ορισμένες από τις απαιτούμενες ενέργειες, δίχως να απαιτείται η φυσική τους παρουσία.
Σύμφωνα με πληροφορίες του iefimerida.gr, είναι πιθανό το ενδεχόμενο να απλουστευθούν οι διαδικασίες, σε ό,τι αφορά τα απαραίτητα πιστοποιητικά και για τους πολίτες που έχουν συμπληρώσει την ηλικία των 74 ετών. Για την ανανέωση των διπλωμάτων τους οι οδηγοί αυτοί πρέπει να περάσουν με επιτυχία από εξεταστική δοκιμασία προσόντων.
Τα δύο υπουργεία θα συνεργαστούν και για την ψηφιοποίηση των μητρώων που διατηρεί το υπουργείο Υποδομών, τα οποία αφορούν, μεταξύ άλλων, σε φορτηγά δημοσίας χρήσεως και δημόσια ΚΤΕΟ.